مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 13:052020-12-30سياسي

مکتب سلیمانی| برگزاری سالگرد شهید سلیمانی در شیراز


مراسم یکمین سالگرد سید الشهداء مدافعان حرم، همراه با پنجمین سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم ایل قشقایی، در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مراسم بزرگ یکمین سالگرد شهادت سرداران شهید جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و پنجمین سالگرد شهادت پاسدار شهید مهرداد قاجاری، نخستین شهید ایل قشقایی در جوار شهدای گمنام شهرک میانرود شیراز برگزار می شود.

این مراسم، ساعت 10 تا 12 صبح روز پنجشنبه یازدهم دی ماه، با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، خانواده های معزز شهدا و فرماندهان نواحی چهارگانه سپاه در شیراز، روسای سازمان تبلیغات و آب و فاضلاب استان فارس و جمعی از مدیران و مسئولان ارشد استانی و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محی الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت مبارز استان فارس برقرار است.

تجلیل از مدافعان سلامت و توزیع هشتمین مرحله کمک های مومنانه قرارگاه شهید قاجاری از جمله برنامه های این مراسم است.

شایان ذکر است که این چندمین برنامه قرارگاه شهید قاجاری در جوار شهدای گمنام شهرک میانرود است که در طول یک سال اخیر برگزار شده است.

همراهی شهرداری شیراز و شهرداری منطقه 9 در هماهنگی و اجرای این برنامه ها، از مطالبات قرارگاه شهید قاجاری است که ضمن تشکر از برخی مسئولان شهرداری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سلیمانی| برگزاری سالگرد شهید سلیمانی در شیراز

مکتب سلیمانی| برگزاری سالگرد شهید سلیمانی در شیراز